В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Пиринско Младо пиво изненадва почитателите на натурални продукти с нова визия

30 Май 2017г.

  • Pin It

Новата стъклена бутилка от 330 мл запазва течността приятно охладена и свежа до последната капка

София, 30 май 2017 г. – Пиринско откри новия бирен сезон с най-свежото предложение в портфолиото на Карлсберг България – Пиринско Младо пиво, и представи новата му визия на специално събитие.
Младо пиво е непастьоризирана светла бира със свеж вкус, алкохолно съдържание 4,4% и трайност 8 седмици. От месец май продуктът се предлага в нова оборотна стъклена бутилка от 330 мл, която запазва пивото приятно охладено и свежо през целия срок на годност. В неговия състав се съдържат три сорта хмел.
„Пиринско Младо пиво е изключително свежо и пивко. Сигурна съм, че всички любители на натурални и чисти продукти ще го оценят по неоспоримите му вкусови качества. Новата визия на пивото още веднъж подчертава свежото усещане, а присъщата му неподправеност и естествен състав неизбежно пораждат асоциации с природата“, каза Николета Йорданова, Старши Бранд мениджър на „Пиринско“ в Карлсберг България.
Свежото бирено предложение е достъпно за потребителите на препоръчителна цена от 0,70 лв.
При лансирането на Пиринско Младо пиво миналата година Карлсберг България прави инвестиции от над 2 млн. лв. за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството му в пивоварната в Благоевград. След откриването на пречиствателна станция по-рано този месец, пивоварната вече работи и с възможно най-модерната и иновативна технология в пречистването на отпадните води от производството.
През изминалите 12 месеца Пиринско е бирена марка номер едно на България. По данни на агенция A/S Nielsen, за първите четири месеца на 2017 година тя постига 18,2% пазарен дял в обем от общия пазар на бира в страната. В същото време, Карлсберг България е най-бързо развиващата се бирена компания у нас. Данните на агенцията показват, че Карлсберг България е единственият бирен производител с ръст на пазарния дял за първите четири месеца на настоящата година.

За Карлсберг България

Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в четири разновидности – ябълка, круша, къпина и боровинка.
За Карлсберг Груп
Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.

Още новини от Лайфстайл

RSS виж всички

Жените-предприемачи с успехи и на Черноморието

Жените-предприемачи с успехи и на Черноморието

Реалити звезди на сцената на Морските Оскари тази вечер в Приморско

Кметът на Приморско с престижен приз за принос в развитието на морския регион

Кметът на Приморско с престижен приз за принос в развитието на морския регион

Голямата награда на Морските Оскари за принос в развитието на морския регион ще отличи постиженията на д-р Димитър Германов, кмет на най-бързо развиващата се община по Черноморието - Приморско.

„Мистър Ливан 2017„- претендентите за титлата идват в България

„Мистър Ливан 2017„- претендентите за титлата идват в България

НП Сузан Моузи, посланник на Ливан и Почетният консул на Молдова д-р Веселин Чипев, подкрепят българо-ливанския тур.

Южното Черноморие е предпочитан оазис за семеен туризъм

Южното Черноморие е предпочитан оазис за семеен туризъм

Митовете за преобладаващ алкохолен туризъм за пореден път ще бъдат разбити от годишната церемония за Морските Оскари, която ще се състои на 28 юли, петък, от 19 часа в Амфитеатъра на най-бързо развиващата се морска община - Приморско.

Mastercard предостави Qkr! мобилни плащания по време на голф турнира The Open

Най-старият от всички „мейджър“ турнири – The Open, за първи път в историята си направи възможни плащанията на феновете на голфа през техните мобилни телефони.

Абонамент за RSS новини