В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Безплатни съвети от топ експерти ще дава 14-дневна онлайн програма за здравословен живот

23 Януари 2012г.

  • Pin It

Активиа стартира кампанията “На корема с любов” с ежедневни съвети в областта на здравословното хранене, готварството, спорта и лайфстайла

“Започнете годината с грижа за себе си”. С този призив Активиа стартира националната онлайн кампания “На корема с любов”, която цели да подтикне повече хора да се грижат активно за своето здраве, външен вид и качество на живот.
В рамките на кампанията, всички регистрирали се потребители на уебсайта - www.activia.bg, ще открият 14-дневна цялостна програма за здравословен живот, подготвена от четирима топ специалисти в областта на здравословното хранене, готварството, спорта, и лайфстайла у нас – специалистът по хранене и диететика проф-д. Донка Байкова, водещите на кулинарното предаване “Бон Апети” по Нова Телевизия Лора и Стоян, спортният треньор Ася Павлова и модният редактор на сп. “Грация”, Ива Славчева. Лице на кампанията е водещата на предаването “На кафе” по “Нова телевизия” - Гала. Участниците в програмата ще получават ежедневни насоки от топ експертите, за да постигнат максимално добри резултати в първите две седмици от своя нов здравословен режим.
На 23 януари стартира официално програмата на www.activia.bg, на който всички желаещи ще могат да се запишат безплатно за онлайн програмата, която съдържа четирите стъпки в кампанията “На корема с любов”. Сайтът ще бъде достъпен само за регистрираните участници.
Проф. Донка Байкова ще подготви примерно меню и съвети за хранене. Във всеки ден от програмата участниците ще получават уникално примерно меню и хранителен съвет на деня, придружени от 14 вкусни и полезни рецепти от водещите Лора и Стоян. Като част от програмата спортният треньор Ася Павлова ще съветва участниците за физическите активности в кампанията. Всеки регистриран ще има достъп до 7-те видеа със спортната програма на треньора, които ще бъдат качени на сайта. Лайфстайл трикове участниците ще получават от модния редактор Ива Славчева, а във форума “Попитай експерта” всички участници ще могат да задават своите индивидуални въпроси към спортния, кулинарните и лайфстайл експерти в програмата.
“Прави ми впечатление от моята практика, че българите намаляват консумацията си на млечни продукти. Дори бях изненадана от данни, на които попаднах наскоро, че общата консумация на прясно и кисело мляко в България е от два до четири пъти по-малка в сравнение с повечето европейски страни. Според мен една от причините е, че няма достатъчно информация за здравословните ефекти на млякото като храна.”, казва професор Байкова. “Една от целите на кампанията на Активиа “На корема с любов” е именно повишаването на информираността на българите за предимствата на млечните продукти и цялостното подобряване на живота на записалите се участници. Старала съм се менютата да включват лесни за приготвяне и достъпни храни”, допълва проф. Байкова.
На 26 януари екипът на програмата “На корема с любов” ще постави официален старт на кампанията със специално събитие с участието на четиримата топ експерти в програмата, лицето на кампанията Гала и избрани потребители от Facebook страницата на Активиа и лоялни потребители. Всички гости на събитието ще могат да получат от експертите на място съвети и информация за четирите стъпки на програмата – здравословно хранене, спорт, рецепти и лайфстайл. Желаещите да се включат в старта на програмата могат да се запишат и на страницата на Activia във Facebook – http://www.facebook.com/activiabg.
Официалният край на кампанията ще бъде обявен на 10 март 2012 г.

„Данон България”, клон на Danone Group, е лидер на българския пазар на свежи млечни продукти.
Мисията на „Данон“ е да даде на възможно най-голям брой хора в целия свят възможност да живеят по-добре, като им предлага здравословен начин на живот чрез своите продукти.


За повече информация:
Зорница Миткова, PRoPR Агенция
М: +359 884 511 612
Е: zornitsa@pr-o-pr.com

Още новини от Лайфстайл

RSS виж всички

Пикадили и Colgate стартират кампания за дентално здраве при децата „Сияйна усмивка – здраво тяло”

Пикадили и Colgate стартират кампания за дентално здраве при децата „Сияйна усмивка – здраво тяло”

Кампанията ще се проведе в четири поредни уикенда, считано от 20 септември 2014 г., в София, Варна, Бургас, Пловдив и Велико Търново.

Новата колекция от дизайнерите на AVIN с една от най-красивите жени във Варна

Новата колекция от дизайнерите на AVIN с една от най-красивите жени във Варна

Новата колекция от дизайнерите на AVIN е мистериозен роман, който Ви въвежда в света на лукса и неподправения френски шик. Силуетите играят зрелищната си утопия, а всеки нов модел пише своята история.

Манекени дефилираха 12 часа на 12 метра подиум в Mega Mall София

Грандиозни концерти, представления на родни звезди и награди отбелязаха първите три дни от откриването на Mega Mall София

Летящи танцьори вдигнаха Пулс-а на нощна София

Летящи танцьори вдигнаха Пулс-а на нощна София

Събитието в ресторант Розе наложи нова визия на светските събития в България Традиционното, грандиозно парти на Pulse Fitness & Spa с летящи танцьори и огнено шоу наложи нов стил в организация та на светските събития в България.

MEDI VALLEY WINERY - ВИНЕНАТА ПЕРЛА НА ДОЛИНАТА НА СТРУМА

MEDI VALLEY WINERY  - ВИНЕНАТА ПЕРЛА НА ДОЛИНАТА НА СТРУМА

Отвори врати за посетители изцяло обновената винарска изба MEDI VALLEY WINERY - в живописна местност на пътя за Рилския манастир.

Абонамент за RSS новини