В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

На 13 юни стартира курс "Социалните мрежи през 2017 - как да правим бизнес с Facebook"

06 Юни 2017г.

  • Pin It

Занятията стартират на 13 юни и ще се състоят в сградата на M3 College (ул. "20 април" 26) на следните дати: 13.06, 15.06, 19.06, 20.06, 22.06 и 27.06.

Курсът ще се провежда от 18:30 до 20:30 ч., а цената му е 180 лв.

Можете да се запишете още сега тук или да получите допълнителна информация на college@m3college.com.

Акценти в програмата:

 
1. Защо да използваме социалните мрежи.
2. Какво трябва да знаем преди да започнем.
3. Защо брандът e на първо място и как да не слагаме каруцата пред коня.
4. Защо Facebook.
5. Как работи Facebook за потребителите.
6. Как работи Facebook за брандовете.
7. Как да намираме и създаваме най-доброто съдържание за нашата аудитория.
8. Кое съдържание е популярно и кое не.
9. Как работи Facebook news feed algorithm.
10. Как да ангажираме нашата аудитория.
11. Как да реагираме при задаваща се PR криза.
12. Facebook Insights и Facebook Ads – как да ги използваме.

Информация за лекторите

Милин Джалалиев. Професионалист с огромен опит в сферата на рекламата и дигиталния маркетинг. Бил е управляващ директор на Saatchi & Saatchi България. В момента е Chief of Communications в Publicis One и програмен директор магистърската програма „Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт“ във Висшето училище по застраховане и финанси.

Младен Борисов. Младен има 10 години опит в сферата на дигиталните технологии. Реализирал е множество успешни кампании в България, Великобритания и САЩ. През последните няколко години работи по проекти в сферата на edtech. Лектор и преподавател по онлайн маркетинг и социални мрежи.

Радослав Дачев е работил пет години в pet care сектора в България (B2B и B2C) с фокус върху дигиталния маркетинг. В момента е част от екипа на български софтуерен стартъп The Camp. Личната му мечта е да участва в изграждането на български бранд от световен мащаб.

Десислава Кънчева работи в областта на дигиталния маркетинг от 2012 г. Управлявала е рекламни кампании за големи местни и глобални брандове в сектора на бързооборотните стоки за България и Румъния. В последните години се занимава с онлайн маркетинг кампании, ориентирани към резултати в различни сектори в България и чужбина. Била е лектор на тема Facebook реклама на различни конференции и семинари, пред студенти и в индивидуални обучения.

За допълнителна информация: college@m3college.com

M3 Communications College е представител на Manhattan Institute of Management и е първият изцяло лицензиран център за професионално обучение в областта на PR, маркетинг и бизнес комуникации в България. Колежът е част от M3 Communications Group, Inc., водеща PR агенция в България и A Hill+Knowlton Strategies Partner – най-голямата PR агенция в светал

 

Още новини от Интернет

RSS виж всички

Remixshop.com оценява щетите от пожара в склада в Казичене и инвестира нови 4 млн. лева за възстановяване на работата

Рестартът на Remixshop.com се очаква до дни. Компанията ще инвестира около 4 милиона лева, за да започне да работи отново.

Електронното списание 10te.bg представи новата си визия

Електронното списание 10te.bg представи новата си визия

Пет години след старта си в интернет пространството, електронното списание 10te.bg зарадва читателите си с нов дизайн.

Marketing360 с нов сайт

Добре познатия на всички в маркетинг обществото сайт, с напълно нова визия.

Уебинар - "Киберпрестъпленията – предизвикателство за бизнеса и администрациите" - 17 май

По прогнози на анализатора Juniper, до 2019 г. загубите от киберпрестъпления в световен мащаб ще възлязат на 2,1 трилиона долара.

Българска фирма с един от най-бързите уеб сайтове в света

Българска фирма с един от най-бързите уеб сайтове в света

Сайтът websitedesign.bg на българската компания за изработка на сайтове и оптимизация за търсачки WebsiteDesign, се нареди сред най-бързите уеб страници в световен мащаб.

Абонамент за RSS новини