В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

На 13 юни стартира курс "Социалните мрежи през 2017 - как да правим бизнес с Facebook"

06 Юни 2017г.

  • Pin It

Занятията стартират на 13 юни и ще се състоят в сградата на M3 College (ул. "20 април" 26) на следните дати: 13.06, 15.06, 19.06, 20.06, 22.06 и 27.06.

Курсът ще се провежда от 18:30 до 20:30 ч., а цената му е 180 лв.

Можете да се запишете още сега тук или да получите допълнителна информация на college@m3college.com.

Акценти в програмата:

 
1. Защо да използваме социалните мрежи.
2. Какво трябва да знаем преди да започнем.
3. Защо брандът e на първо място и как да не слагаме каруцата пред коня.
4. Защо Facebook.
5. Как работи Facebook за потребителите.
6. Как работи Facebook за брандовете.
7. Как да намираме и създаваме най-доброто съдържание за нашата аудитория.
8. Кое съдържание е популярно и кое не.
9. Как работи Facebook news feed algorithm.
10. Как да ангажираме нашата аудитория.
11. Как да реагираме при задаваща се PR криза.
12. Facebook Insights и Facebook Ads – как да ги използваме.

Информация за лекторите

Милин Джалалиев. Професионалист с огромен опит в сферата на рекламата и дигиталния маркетинг. Бил е управляващ директор на Saatchi & Saatchi България. В момента е Chief of Communications в Publicis One и програмен директор магистърската програма „Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт“ във Висшето училище по застраховане и финанси.

Младен Борисов. Младен има 10 години опит в сферата на дигиталните технологии. Реализирал е множество успешни кампании в България, Великобритания и САЩ. През последните няколко години работи по проекти в сферата на edtech. Лектор и преподавател по онлайн маркетинг и социални мрежи.

Радослав Дачев е работил пет години в pet care сектора в България (B2B и B2C) с фокус върху дигиталния маркетинг. В момента е част от екипа на български софтуерен стартъп The Camp. Личната му мечта е да участва в изграждането на български бранд от световен мащаб.

Десислава Кънчева работи в областта на дигиталния маркетинг от 2012 г. Управлявала е рекламни кампании за големи местни и глобални брандове в сектора на бързооборотните стоки за България и Румъния. В последните години се занимава с онлайн маркетинг кампании, ориентирани към резултати в различни сектори в България и чужбина. Била е лектор на тема Facebook реклама на различни конференции и семинари, пред студенти и в индивидуални обучения.

За допълнителна информация: college@m3college.com

M3 Communications College е представител на Manhattan Institute of Management и е първият изцяло лицензиран център за професионално обучение в областта на PR, маркетинг и бизнес комуникации в България. Колежът е част от M3 Communications Group, Inc., водеща PR агенция в България и A Hill+Knowlton Strategies Partner – най-голямата PR агенция в светал

 

Още новини от Интернет

RSS виж всички

Marketing360 с нов сайт

Добре познатия на всички в маркетинг обществото сайт, с напълно нова визия.

Уебинар - "Киберпрестъпленията – предизвикателство за бизнеса и администрациите" - 17 май

По прогнози на анализатора Juniper, до 2019 г. загубите от киберпрестъпления в световен мащаб ще възлязат на 2,1 трилиона долара.

Българска фирма с един от най-бързите уеб сайтове в света

Българска фирма с един от най-бързите уеб сайтове в света

Сайтът websitedesign.bg на българската компания за изработка на сайтове и оптимизация за търсачки WebsiteDesign, се нареди сред най-бързите уеб страници в световен мащаб.

Huawei излъчва на живо премиерата на P10

Huawei излъчва на живо премиерата на P10

Huawei анонсира излъчването на живо на глобалната премиера на новия P10. Устройството ще бъде представено тази неделя от 15:00 часа българско време.

Специалисти представиха съвременни ИТ решения и нови възможности за бизнеса в Бургас

Специалисти представиха съвременни ИТ решения и нови възможности за бизнеса в Бургас

На 30-ти ноември в Бургас се проведе събитие на тема „Бизнес и ИТ. Нови възможности“, което представи пред аудиторията инвестиционния потенциал в „Индустриален и логистичен парк – Бургас“ и съвременни ИТ решения за бизнеса.

Абонамент за RSS новини