В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Стартира набирането на кампании в конкурса “BAAwards 2017” (Наградите на БАР-2017)

29 Май 2017г.

  • Pin It

Срокът за участие е от 29 май до 25 август 2017г.

Системата за кандидатстване в четвъртото издание на конкурса за наградите BAAwards вече е активна на сайта http://www.baawards.com. Организациите, които искат да подадат своите кандидатури могат да го направят от 29 май до 25 август 2017г. Приемат се кампании, осъществени в периода от 1 януари 2016 до 15 май 2017г.
Конкурсът, който отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации приема кампании в 10 категории: „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Пускане на пазара на обновена услуга”, „Активиране на марка" и „Корпоративна социална отговорност". Авторитетно жури, съставено от 11 изтъкнати маркетолози и комуникационни специалисти, ще оценява кандидатите. През тази година членове на журито са Кирил Хаджидинев (председател), Юлиан Добрев, проф. д-р Христо Катранджиев, Кристина Петрова, Невена Цекова, Елица Серафимова, Ива Димова, Боряна Великова, Венцеслав Хиков, Д-р Кристиян Постаджиян и Валентин Коен.
Критериите, по които ще се формира оценката на журито са три - определяне на посоката, изпълнение и резултати. При критерия „определяне на посока“ ще се вземат предвид анализите на пазара и потребителските нужди, разбирането на потребителите, бизнеса, разкриване на нови възможности и поставянето на бизнес цели. При критерия „изпълнение на кампанията“ ще се оценяват инициативност, следене на развитието на проекта, придържане към основната посока, реагиране на промени, работа с партньори и с доставчици на услуги. При критерия „оценка на резултатите“ от значение ще бъде ефекта на кампанията върху познаваемостта и представата за марката, върху цялостния бизнес и постигането на поставените цели.
В конкурса могат да бъдат раздадени до 21 награди в 10-те категории (10 екипни, 10 индивидуални и награда „изгряваща звезда“). Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония. Цялата информация за конкурса, критериите за оценка, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.

И тази година организаторите ще представят BAAwards ноу хау, споделяйки най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на конкурса. По този начин Българската асоциация на рекламодателите (БАР), продължава да работи за развитието на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации.

Още новини от Комуникации

RSS виж всички

Класиката в телефоните Nokia 3310 е отново на българския пазар

Класиката в телефоните Nokia 3310 е отново на българския пазар

Осъвременена версия на най-успешния модел на Nokia ще бъде пусната в продажба от утре, съобщи MVIP, официалният партньор на Мтел, специализиран в предоставяне на VIP обслужването за всеки клиент.

Благоевград става музикална столица през уикенда с подкрепата на VIVACOM

Телекомът има специална лятна оферта за домашни услуги за жителите на града

От днес влиза в сила промяната в таксуването на услуги в роуминг в ЕС/ЕИЗ

От днес - 15.06.2017 г. VIVACOM въвежда промени в таксуването на роуминг услугите в рамките на Европейския съюз и Европейската икономическа зона в съответствие с изискванията на Регламент № 531/2012 и на Регламент за изпълнение 2016/2286 на Европейския парламент и Европейския съвет.

Създателят на правилото за двете минути Дейвид Алън с лекция пред българската публика

Създателят на правилото за двете минути Дейвид Алън с лекция пред българската публика

Дейвид Алън е световно известен лектор и специалист по продуктивност и управление на времето. Той ще проведе уъркшоп за всички желаещи на 11 юли, в Интер Експо Център, София.

KLM предприема следваща стратегическa стъпка за получаване на полетна информация в социалните медии Twitter и WeChat

KLM предприема следваща стратегическa стъпка за получаване на полетна информация в социалните медии Twitter и WeChat

Клиентите на KLM Royal Dutch Airlines вече ще получават потвърждение за своите резервации, регистрация, бордна карта и актуализация за статуса на полетите на 10 езика в Twitter и WeChat.

Абонамент за RSS новини