В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

„Заедно за природата“ събра над 14 хиляди бирени опаковки за опазване на околната среда в София

12 Юни 2017г.

  • Pin It

Карлсберг България и Екопак България организираха мащабна кампания за насърчаване на разделното събиране на бирени опаковки и рециклирането им в София. Близо 1500 софиянци и гости на града предадоха над 14 хиляди стъклени, пластмасови бутилки и кенове от бира за рециклиране. Като комплимент за усилията им, пивоварната компания осигури в замяна 3 бутилки от последното предложение в портфолиото си – Пиринско Младо пиво. Събитието се проведе на 11 юни в Княжеската градина, в пространството между Паметника на Съветската армия и бул. Цар Освободител.
Екипът на Карлсберг България призова столичани и гости на града да донесат максимален брой опаковки от бира, независимо от тяхната марка, за да покажат своята загриженост към природата и да подпомогнат усилията на компанията за подобряване на екологичния отпечатък на всяко домакинство. Екопак България организира разделното им събиране и рециклиране, а техни експерти запознаха посетителите с ползите за околната среда, както и как всеки може да даде своя принос за опазването на природата чиста в ежедневието си.
Инициативата под наслов “Заедно за природата!” е част от политиката на Карлсберг България за устойчиво развитие и корпоративна социална отговорност. В процеса на работа, Карлсберг България използва оптимално и щади природните ресурси. За една година компанията събира и рециклира близо 4 тона опаковки от стъкло, пластмаса, хартия, метал и дървесина. Благодарение на тези свои усилия успява да спаси от изсичане над 16 хиляди дървета, спестява над 13 млн. кВтч електроенергия, над 40 хиляди кубически метра вода и над 5 хиляди барела петрол.
„Инициативи като тази показват, че все повече хора обръщат внимание на това как използват продуктите, които закупуват в ежедневието и осъзнават, че всеки от нас може да допринесе за намаляване на негативното човешко влияние върху околната среда. Един малък жест – като този да избереш стъклената опаковка пред пластмасовата и да изхвърляш разделно – може да спести ресурси, както и да намали вредните емисии, които се отделят в природата“, каза Бранимир Братанов, маркетинг директор на Карлсберг България.
„Всички ние имаме една обща цел – да пазим природата чиста и да се научим как да използваме природните ресурси по възможно най-добрия начин. Ползите от разделното събиране и рециклирането са много. То пести енергия и ценни ресурси. Така например от рециклирането на един тон пластмаса може да се осигури електричеството на едно българско домакинство за цели две години. Призовавам ви да търсите жълтите, сините и зелените контейнери и да изхвърляте разделно, за да опазим заедно природата чиста“, заяви Михаил Митев, мениджър Бизнес развитие в Екопак България.
„Заедно за природата“ е част от дългосрочна национална кампания на Карлсберг България, в рамките на която ще се проведат серия от събития в избрани градове в страната, които насърчават разделното събиране на бирени опаковки, разумното използване и опазване на природните ресурси. Нейната цел е да насочи общественото внимание към ползите от разделното събиране, рециклирането, екологичния начин на живот и отговорното поведение към околната среда.
###


За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в четири разновидности – ябълка, круша, къпина и боровинка.

За Карлсберг Груп
Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.

За Устойчивото развитие в Carlsberg Group
Основен елемент в стратегията на Carlsberg Group за устойчиво развитие е интеграцията й в бизнес политиката на компанията. Разбирането за устойчив бизнес се внедрява в съществуващите бизнес процеси, развиват се политики, които да осигурят необходимите стандарти, търси се сътрудничество с външни партньори и се поставят глобални и местни цели, за да се подобри устойчивото представяне на компанията. Тук можете да намерите повече за принципите на устойчивото развитие на Carlsberg: www.carlsberggroup.com/sustainability

За допълнителни въпроси:
Николина Рускова
AMI Communications за Карлсберг България
02 989 5115 | 0892 256 188
nikolina.ruskova@amic.bg
 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

MULTIVAC на изложението Südback в Щутгарт (палата 5, щанд 5A62)

MULTIVAC на изложението Südback в Щутгарт (палата 5, щанд 5A62)

От 23 до 26 септември 2017 г. на изложение Südback, провеждащо се в Щутгарт, MULTIVAC ще презентира ефективни опаковъчни решения за хляб, хлебни из-делия, сладкарски изделия и пр.

Токуда банк предлага атрактивен ипотечен кредит с лихва от 3,6%

Токуда банк обяви нови атрактивни условия по ипотечния си кредит от 3,6% фиксирана годишна лихва за първите 3 години на кредита.

Kръгла маса на тема „Ролята на иновациите в областта на електротехниката, електрониката и енергийната ефективност в България”

Съветът по иновации при БТПП организира кръгла маса на тема „Ролята на иновациите в областта на електротехниката, електрониката и енергийната ефективност в България”.

БЕДНИ РОДНИНИ ИЗНУДВАТ ИНЖ.ВАНЯ ТУЧЕВА ЗА ПАРИ

БЕДНИ РОДНИНИ ИЗНУДВАТ ИНЖ.ВАНЯ ТУЧЕВА ЗА ПАРИ

ПР и мениджър, инж.Ваня Тучева не може да се отърве от роднини, след като придобива слава. В началото тя ги приема с отворени обятия, но скоро разбира меркантилните им намерения.

Карлсберг България е най-бързоразвиващата се компания на българския бирен пазар през първата половина на 2017 година

Обемът й се е увеличил с 18%, а пазарният дял е нараснал с 4,6 процентни пункта, сравнено със същия период на 2016 г.

Абонамент за RSS новини