В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Somersby с нова глобална концепция към потребителите от 2017 година

23 Май 2017г.

  • Pin It

„Златни Somersby моменти“ е името на новата програма за почитателите на Somersby, които българският екип на бранда разработи у нас, но ще бъде приложена във всички пазари на Карлсберг Груп под наименованието #magicmoments. Тя е продиктувана от факта, че потребителите търсят и ползват нови ритуали на консумация, които съвременният стил на живот и нуждите на модерното общество диктуват.

Програмата предлага нови поводи и моменти на консумация на Somersby. Тя борави с различни елементи като: специално разработена чаша за “Златни Somersby моменти“, избрана да е на високо столче и с широко гърло и рамене, което дава възможност за по-специално преживяване (широкото гърло помага на вкусовите рецептори да възприемат усещането максимално добре, както и на обонянието да вдъхне аромата на напитката); рецепти за Somersby коктейли; добавки за коктейли на основата на Somersby, сред които розмарин, мента, цитрусови кори, кора краставица, кокосови стърготини и годжи бери (които стимулират експериментирането с различни вкусове и аромати);

В разработването на програмата взе учaстие един от най-известните бармани в България - Драгомир Иванов. Драго имаше за задание да направи вече познатите вкусове Somersby неочаквано интересни и нови. В специални рецепти за Somersby коктейли той добави различни вкусове и съчетания от билки, подправки, плодове, дори и зеленчуци.

„Somersby Златни моменти“ ще може да се опита в подбрани заведения, наречени условно “Somersby Garden” (“Градините на Somersby”). Сред тях са Public bar (София), By the Way (София и Лозенец), Beach bar (София), Ателие (София), Villa Arte (Лозенец). В „Градините на Somersby” ще има музикални събития, комбинирани с презентации на коктейли Somersby, както и обучения по дегустации на различните вкусове.

На FB страницата на Somersby могат да бъдат намерени рецептите за нови Somersby коктейли, както и списъка с “Градините на Somersby”.

За Somersby в България:
Somersby е водещият бранд в категорията на сайдерите у нас през последните 5 години. Той се предлага у нас в 4 разновидности: с вкус на ябълка, круша, къпина и боровинка. По последни данни на агенция Nielsen A/S, за първите четири месеца на 2017 година Somersby представлява 59% в обем от пазара на сайдери у нас, както и 68% в стойност от същия пазар.

За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в пет разновидности – ябълка, круша, къпина, боровинка и мътен сайдер с частици плод Somersby Apple Blend.

За Карлсберг Груп
Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.
За повече - посетете www.carlsberggroup.com
За новини от Карлсберг Груп - www.carlsberggroup.com/subscribe или ни следвайте @CarlsbergGroup в Twitter.

За допълнителни въпроси:
Николина Рускова
AMI Communications за Карлсберг България
02 989 5115 | 0892 256 188
nikolina.ruskova@amic.bg


 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

инж.Ваня Тучева се превърна в най-успешната българска PR и популярна личност, която задмина успели сънародници като Лили Иванова, Кубрат Пулев и Стоянка Мутафова.

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Със среден ръст от 41% на продажбите и 18% на наемите пазарът на луксозни имоти в България отбелязва динамично първо полугодие на 2017 г., сочи новият анализ на Unique Estates.

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Рекламните календари са едни от най- често срещаните и най-търсени артикули. Но как и защо те могат да помогнат за нашия бизнес- прочетете по- долу.

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR, част от All Channels Communication Group, бе избрана за обслужваща агенция на Kaufland България. Агенцията ще отговаря за изграждането на репутацията в офлайн и онлайн пространството на най-голямата верига хипермаркети в страната.

Разликите в доходите между областите в България

Разликите в  доходите между областите в България

ИПИ и Мапекс стартират партньорство за геоинформационен анализ на икономически данни

Абонамент за RSS новини