В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Ретро преса за коса Bellissima за три вида къдрици

11 Декември 2010г.

  • Pin It

Първата ретро преса за коса на Иметек - Bellissima Graphic Curls вече е на българския пазар. Тя е с керамично покритие и с приставки, които дават възможност за оформянето на три вида вълни: равномерни, дълбоки в ретро стил и леко начупена коса. Ретро пресата на Bellissima е значително по-лека от останалите ретро-модели, предлагани у нас. В комплекта е включен и несесер за съхранение. Цената й е 99 лв.

Ретро преса за коса Bellissima Graphic Curls S3 900

Bellissima е пълна продуктова серия от преси за коса, маши и сешоари, които постигат отлични резултати и притежават уникален дизайн, специално създаден за жени. Уредите Bellissima са продукт на италианската компания Imetec - безспорен лидер в създаването на технологии за косата. Само през последната година Imetec представи на българския потребител 5 нови модела преси за коса, 3 нови мини преси и 3 нови модела сешоари, които отговарят на най-новите тенденции в производството на уреди за красота.

Всички модели на Bellissima могат да бъдат закупени от сайта www.bellissima.bg

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Банка ДСК с поредно признание

Банка ДСК с поредно признание

Банката се класира на 12-та позиция сред 100-те най-големи банки в Югоизточна Европа.

Представяне на Сертификат за отличие /Excellent SME/ за по-висока конкурентоспособност на МСП на Панаира в Пловдив

Електронният Бизнес Сертификат за отличие /Excellent SME/ - атестат за по-висока конкурентоспособност на малките и средни предприятия /МСП/ ще бъде промотиран за първи път на Международния технически панаир в Пловдив на 1 октомври.

TNT поставя човешката връзка на първо място в сферата на експресните доставки

TNT поставя човешката връзка на първо място в сферата на експресните доставки

30 септември 2014 г., София. Като част от своята стратегия Outlook, TNT се появява с нова бранд идентичност, акцентирайки на хората от TNT и уникалната си Европейска сухпътна мрежа. Новият слоган “The People Network” отразява културата на компанията и се стреми да развива силни връзки с нейните клиенти. Той показва и ролята на TNT като мрежа от хора, посветени на идеята да помагат на клиентите си да развиват бизнеса си.

БТПП и Кофас България в първия ден на Международния панаир – Пловдив – дискусия за финансиране на износа и защита от рискове от неплащане

В деня на откриването на 70-то издание на Международния технически панаир – Пловдив съгласно Програмата на БТПП бе проведена кръгла маса: „Финансиране на износа и защита от рискове от неплащане".

Скок на инвестициите в най-бедния регион отчете БАИ на форум в Международен панаир Пловдив

Скок на инвестициите в най-бедния регион отчете БАИ на форум в Международен панаир Пловдив

Скок на инвестициите в най-бедния регион на Европейския съюз отчете Българската агенция за инвестиции на кръгла маса в рамките на Международния технически панаир в Пловдив. Последните пет проекта, които стартират, са в Северозападна България, отбеляза изпълнителният директор на БАИ Светослав Младенов.

Абонамент за RSS новини