В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Рекордно участие на млади предприемачи в „ТФ фест 2017“

01 Май 2017г.

  • Pin It

Над 1000 гимназисти и студенти участват в Международния панаир на учебните предприятия „Млад предприемач“. На него се представят 130 тренировъчни фирми от България, Белгия, Румъния, Сърбия и Черна гора. Форумът се провежда на 27 и 28 април в Международен панаир Пловдив.
Това е рекорд в 20-годишната история на „ТФ фест“, заяви Дария Маврудиева, директор на Центъра на учебно-тренировъчните фирми, организатор на проявата. Тя е одобрена като международно събитие от Европейската комисия и посочена като добра практика за обучение в предприемачество и развиване на креативността.
Сега участниците са с 200 повече от миналата година, а отборите – с 18. По-важно е обаче, че тук виждаме профила на новото поколение предприемачи, коментира д-р Иван Соколов, главен директор на Международен панаир Пловдив. „ТФ фест“ представлява платформа, където работодателите се срещат с младежи, направили своя избор и подготвящи се отрано за професионалната си реализация, коментира Валентина Диканска, изпълнителен директор на Съвета на жените в бизнеса в България. Тренировъчните фирми дават интегрирана подготовка по икономика, компютърни умения, бизнес администрация, роден и чужд език.
В рамките на 17 конкурса бъдещите мениджъри демонстрират как управляват своите предприятия. Част от тях са свързани с нови направления – пластична и козметична хирургия, услуги за развлечения и отдих, електронна търговия. Други работят в традиционни сектори, като финанси, производство и пласмент на храни и напитки, туризъм, организация на събития, реклама и пиар, строителство и озеленяване, фотография, спорт, търговия.
Има дори тренировъчна данъчна агенция на студенти в Европейското висше училище по икономика и мениджмънт, които проверяват фирмите изложители като истински ревизори и ги запознават с промените в законите. Експерти на Териториалната дирекция на НАП в Пловдив са ментори на участниците в тази инициатива. Тя подобрява подготовката на специалисти за публичния сектор и дава повече познания за данъците на онези, които ще развиват и ръководят частен бизнес. Виртуалната агенция по приходите е създадена от Центъра за кариерно развитие към висшето училище.
Модерните тенденции в бизнеса са във фокуса на „ТФ фест 2017“, твърдят организаторите. Като пример посочват новите конкурси за дигитален маркетинг и за лидерски умения. Те допълват традиционните надпревари, сред които: за щанд, за екип и професионално обслужване, за каталог и рекламни материали, за уеб сайт, за презентация, за най-добра банка, за защита на интелектуалната собственост, за сътрудничество с фирма ментор, ще бъдат избрани Мис и Мистър ТФ фест.
Форумът е част от проекта „Мост между училището и бизнеса“. Мрежата на българските учебни предприятия обединява 347 ученически и 6 студентски фирми. Тя е лидер на Балканите в прилагането на дуалния модел в икономическите специалности на средните училища
ТФ ФЕСТ се провежда с подкрепата на министерствата на образованието и на икономиката, Международен панаир Пловдив, сдружение „Българска тренировъчна централа“, Българския форум на бизнес лидерите, Патентното ведомство и други партньори.

На снимките:

Панаир-ТФ фест-снимка 1 Тренировъчната данъчна агенция на студентите от Европейското висше училище по икономика и мениджмънт отново е сред най-атрактивните участници в „ТФ фест“, който се провежда в Международен панаир Пловдив.


Панаир-ТФ фест-снимка 2 Бъдещите мениджъри показват фантазия и изобретателност в презентирането и маркетинга на ученическите фирми по време на панаира „Млад предприемач“.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

инж.Ваня Тучева се превърна в най-успешната българска PR и популярна личност, която задмина успели сънародници като Лили Иванова, Кубрат Пулев и Стоянка Мутафова.

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Със среден ръст от 41% на продажбите и 18% на наемите пазарът на луксозни имоти в България отбелязва динамично първо полугодие на 2017 г., сочи новият анализ на Unique Estates.

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Рекламните календари са едни от най- често срещаните и най-търсени артикули. Но как и защо те могат да помогнат за нашия бизнес- прочетете по- долу.

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR, част от All Channels Communication Group, бе избрана за обслужваща агенция на Kaufland България. Агенцията ще отговаря за изграждането на репутацията в офлайн и онлайн пространството на най-голямата верига хипермаркети в страната.

Разликите в доходите между областите в България

Разликите в  доходите между областите в България

ИПИ и Мапекс стартират партньорство за геоинформационен анализ на икономически данни

Абонамент за RSS новини