В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Позитивните бизнес тенденции в MULTIVAC

18 Май 2017г.

  • Pin It

В световен план броят на служителите в групата на MULTIVAC нараства до 5 065, а оборотът за 2016 год. е нараснал до 952 млн. евро, с 7,1 % ръст в сравнение с предходната година. Немската част на групата достига оборот от 395 млн. евро през 2016 г., а ръстът ѝ спрямо 2015 год. е 7 %.

Инвестиции
“Продължаваме систематизирано да инвестираме в разширение на нашия сервиз и производствен капацитет“, обясни господин Ханс-Йоаким Бьокщегерс. “Най-новите членове на групата са дъщерните дружества в Доминиканската Република, Гватемала, Малайзия, Панама, Тайланд и Узбекистан. Също така построихме нов сервизен и търговски център в Шарлот, САЩ. Общият брой служители на сервизната и търговска мрежа в световен мащаб се увеличи с около 10 %.“
Текущите инвестиции в производствени мощности включват новия логистичен център и офис сграда в централата на групата във Волфертшвенден, Германия, също и новото производство в САЩ, новия завод в България и не на последно място нова производствена зала в Австрия. В допълнение към това MULTIVAC инвестира допълнително в машини и оборудване в съществуващите производства, за да може да се увеличи капацитета им.
На 1 януари 2017 г. бе основана дъщерната компания в Германия MULTIVAC Sales and Service. Тя е отделно дъщерно дружество на MULTIVAC Sepp Haggenmüller SE & Co. KG и се отнася към немската част на групата.

Разширяване на продуктовата гама
Портфолиото на MULTIVAC търпи непрекъснато развитие. Пример за това е тясното сътрудничество с компанията TVI Produktion und Entwicklung GmbH и придобиването на дял от нея през януари 2017 г. TVI предлага множество иновативни решения в сектора на порционирането на месо и друго оборудване за обработката му. MULTIVAC и TVI се допъл-
ват идеално и клиентите в месопреработването получават перфектен сервиз и подкрепа. Като част от техния план за съвместен растеж е инвестициите им в нова сграда в гр. Брюкмюл в Германия, в която ще се помещава производството и администрацията и ще бъде готова до края на тази година.
MULTIVAC финализира и сделката за стратегически алианс с Meyn Food Processing Technology B.V. и Cabinplant A/S. Целта е да се предложи на производителите на храни общо решение за преработка, пълнене, претегляне и опаковане с високо качество, което никога до сега не е било достъпно пазара. Кооперирането се състои от две споразумения: първото е между Meyn, Cabinplant и MULTIVAC с фокус върху преработката на птиче месо, и второто споразумение е между Cabinplant и MULTIVAC за проекти и линии за готови храни, риба и месо.

Продуктови акценти и иновации
Гидо Шпикс презентира също така и някои от многото продуктови иновации, включително трейсийлър G 700 за високо ефективно опаковане на готови храни и полуфабрикати, също така и термоформовъчна опаковъчна линия за производство на порционирани опаковки с индивидуални опаковъчни формати и много възможности за големина на партидите, и не на последно място термоформовъчна машина за опаковане на слайсове. На interpack MULTIVAC презентира и решения за медицинската индустрия като например автоматична опаковъчна машина за спринцовки, която се отличава с висока степен на гъвкавост по отношение на форматите и материалите, с които работи.
Със своята най-нова машина X-line, MULTIVAC е разработил на практика ново поколение термоформовъчни опаковъчни машини, които задават нови стандарти на пазара. Благодарение на пълната дигитализация на машината, на иновативната ѝ система от датчици и взаимодействието с облака на MULTIVAC, X-line предлага максимална надеждност, високо качество на опаковките и по-голяма скорост на пакетиране, а също и процеси, които са още по-лесни и по-надеждни. Новата машина на MULTIVAC наречена home е професионално решение за вакуумиране на храни у дома. Тя разполага с вакуумна помпа, която няма нужда от обслужване и получи наградата за дизайн IF Design Award
за 2017 г. Пазарното представяне на машина home се състоя на изложението interpack; първоначално тя ще е достъпна за клиенти само в Германия чрез онлайн магазин на MULTIVAC.
Перспективи
Въпреки текущите политически предизвикателства и несигурността – например ефектите от терористичните актове върху световната икономика, влиянието на Brexit и движенията в Турция - MULTIVAC гледа оптимистично на бъдещото. “През 2017 г. ние ще преследваме ръст на оборота около 10 % спрямо предходната година,” казва господин Ханс-
Йоаким Бьокщегерс в заключение. “Понастоящем за нас най-добрите пазари са Австралия, Нова Зеландия, Япония, САЩ и Франция.”

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

инж.Ваня Тучева се превърна в най-успешната българска PR и популярна личност, която задмина успели сънародници като Лили Иванова, Кубрат Пулев и Стоянка Мутафова.

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Със среден ръст от 41% на продажбите и 18% на наемите пазарът на луксозни имоти в България отбелязва динамично първо полугодие на 2017 г., сочи новият анализ на Unique Estates.

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Рекламните календари са едни от най- често срещаните и най-търсени артикули. Но как и защо те могат да помогнат за нашия бизнес- прочетете по- долу.

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR, част от All Channels Communication Group, бе избрана за обслужваща агенция на Kaufland България. Агенцията ще отговаря за изграждането на репутацията в офлайн и онлайн пространството на най-голямата верига хипермаркети в страната.

Разликите в доходите между областите в България

Разликите в  доходите между областите в България

ИПИ и Мапекс стартират партньорство за геоинформационен анализ на икономически данни

Абонамент за RSS новини