В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Пощенска банка с отличие „Най-зелена банка в България“

06 Юни 2017г.

  • Pin It

 Пощенска банка спечели първо място в категорията „Най-зелена банка“ от седмия национален конкурс на b2b Media „Най-зелените компании в България“. За поредна година финансовата институция бе отличена за сериозните си инвестиции в развитието на устойчиви практики както по отношение на своите бизнес процеси, водещи до намаляване на използваните ресурси и управление на риска за околната среда в корпоративното кредитиране, така и за формиране на социално отговорно поведение у своите служители и широката общественост в грижата за природата.

„За нас устойчивото бизнес развитие е основен фокус в политиката ни за корпоративна социална отговорност, като продължаваме да бъдем лидер в развитието на програми за опазване на околната среда сред банковите институции в България. Продължаваме да бъдем единствената банка, която има работещо звено от доброволци − нашите „Герои в зелено“, които подкрепят всички усилия на институцията да бъдем все по-отговорни в потреблението на ресурси“, коментираха от Пощенска банка.

Финансовата институция създава свой „Зелен борд“ и звено „Екологичен офис“, които работят за намаляване на екологичните ѝ въздействия върху околната среда, както по отношение на ограничаване на консумацията на ресурси от банката, така и по отношение на финансиращата ѝ дейност. Действията са насочени в много направления − спестяване на енергия, оптимизиране на количеството вода, което се употребява, намаляване на употребата на хартия, рециклиране на хартия и тонери, рециклиране на IT техника и др. Освен това членовете на Зеления борд на банката организират различни инициативи на открито, в които увличат и колегите си. Финансовата институция инвестира в собствена вътрешна програма, озаглавена „Зелени заедно“, която развива изцяло със собствени средства и реализира чрез доброволен труд на служителите си.

Някои от най-големите екологични инвестиции на Пощенска банка са за оптимизиране на енергийната ефективност на офис сградите ѝ и развитието на проекти с обществена значимост, сред които − почистване на замърсени обществени територии, акции за залесяване, както и за инициативи като „Зарядно със сърце“, с която за четвърта поредна година Пощенска банка се включи в глобалната инициатива PARK(ing) Day. В рамките на събитието всеки желаещ можеше да покара велосипед и да се погрижи за собственото си здраве и за природата, като създаде зелена енергия, с която да зареди мобилното си устройство.

Наградите на b2b Media имат за цял да оценят и отличат най-зелените компании, опериращи в България, независимо от това дали са малки или големи, които ежегодно постигат промени в своите екологични показатели и развиват бизнеса си по отговорен за природата начин.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

инж.Ваня Тучева се превърна в най-успешната българска PR и популярна личност, която задмина успели сънародници като Лили Иванова, Кубрат Пулев и Стоянка Мутафова.

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Със среден ръст от 41% на продажбите и 18% на наемите пазарът на луксозни имоти в България отбелязва динамично първо полугодие на 2017 г., сочи новият анализ на Unique Estates.

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Рекламните календари са едни от най- често срещаните и най-търсени артикули. Но как и защо те могат да помогнат за нашия бизнес- прочетете по- долу.

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR, част от All Channels Communication Group, бе избрана за обслужваща агенция на Kaufland България. Агенцията ще отговаря за изграждането на репутацията в офлайн и онлайн пространството на най-голямата верига хипермаркети в страната.

Разликите в доходите между областите в България

Разликите в  доходите между областите в България

ИПИ и Мапекс стартират партньорство за геоинформационен анализ на икономически данни

Абонамент за RSS новини