В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Пиринско Младо пиво изненадва почитателите на натурални продукти с нова визия

30 Май 2017г.

  • Pin It

Пиринско откри новия бирен сезон с най-свежото предложение в портфолиото на Карлсберг България – Пиринско Младо пиво, и представи новата му визия на специално събитие.

Младо пиво е непастьоризирана светла бира със свеж вкус, алкохолно съдържание 4,4% и трайност 8 седмици. От месец май продуктът се предлага в нова оборотна стъклена бутилка от 330 мл, която запазва пивото приятно охладено и свежо през целия срок на годност. В неговия състав се съдържат три сорта хмел.

„Пиринско Младо пиво е изключително свежо и пивко. Сигурна съм, че всички любители на натурални и чисти продукти ще го оценят по неоспоримите му вкусови качества. Новата визия на пивото още веднъж подчертава свежото усещане, а присъщата му неподправеност и естествен състав неизбежно пораждат асоциации с природата“, каза Николета Йорданова, Старши Бранд мениджър на „Пиринско“ в Карлсберг България.

Свежото бирено предложение е достъпно за потребителите на препоръчителна цена от 0,70 лв.
При лансирането на Пиринско Младо пиво миналата година Карлсберг България прави инвестиции от над 2 млн. лв. за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството му в пивоварната в Благоевград. След откриването на пречиствателна станция по-рано този месец, пивоварната вече работи и с възможно най-модерната и иновативна технология в пречистването на отпадните води от производството.

През изминалите 12 месеца Пиринско е бирена марка номер едно на България. По данни на агенция A/S Nielsen, за първите четири месеца на 2017 година тя постига 18,2% пазарен дял в обем от общия пазар на бира в страната. В същото време, Карлсберг България е най-бързо развиващата се бирена компания у нас. Данните на агенцията показват, че Карлсберг България е единственият бирен производител с ръст на пазарния дял за първите четири месеца на настоящата година.

За Карлсберг България

Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в четири разновидности – ябълка, круша, къпина и боровинка.

За Карлсберг Груп
Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.

За допълнителни въпроси:
Николина Рускова
AMI Communications за Карлсберг България
02 989 5115 | 0892 256 188
nikolina.ruskova@amic.bg
 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Международна конференция, посветена на Microsoft Excel

„Bulgaria Excel Days 2017 – Excel in Business, Data Analysis, PowerBI Solutions, VBA Best Practices“ е първо по рода си събитие в България, посветено на най-новите тенденции и практики в приложението на Excel, VBA и PowerBI за бизнеса.

Работни календари - използвайте, за да разкажете историята си

Работни календари - използвайте, за да разкажете историята си

Работните календари са известни с това, че са страхотни за кампании, включващи в себе си разказването на история или оповестяване на определено съобщение. Ето защо са и идеален метод за представяне на историята на бранда ви.

MULTIVAC на изложението SÜFFA в Щутгарт (зала 7, щанд 7B21)

MULTIVAC на изложението SÜFFA в Щутгарт (зала 7, щанд 7B21)

От 21 до 23 октомври 2017 г. в Щутгарт ще се проведе изложението SÜFFA, където MULTIVAC (зала 7, щанд 7B21) ще презентира разнообразни опаковъчни решения и етикетиращи машини за месни продукти, включи-телно колбаси.

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

инж.Ваня Тучева се превърна в най-успешната българска PR и популярна личност, която задмина успели сънародници като Лили Иванова, Кубрат Пулев и Стоянка Мутафова.

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Със среден ръст от 41% на продажбите и 18% на наемите пазарът на луксозни имоти в България отбелязва динамично първо полугодие на 2017 г., сочи новият анализ на Unique Estates.

Абонамент за RSS новини