В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Първата европейска програма за стартъпи на Visa – Everywhere Initiative стартира с награден фонд от 50 000 евро

11 Април 2017г.

  • Pin It

Visa предизвиква стартъпи и иновативни fintech компании от 19 европейски пазари, сред които и България, да се включат в първото европейско издание наEverywhere Initiative– програма за иновации, проектирана да насърчи следващото голямо откритие в индустрията на разплащанията. Участниците ще имат възможност да спечелят до 50 000 евро в подкрепа на тяхна идея съвместно с Visa или чрез бизнес партньорство с финансовите институции - клиентина компанията.Успешно класиралите се участници ще получат достъп до приложно-програмния интерфейс на Visa чрез платформата Visa Developer Platform, както и до ментори и технологични експерти, които ще им помогнат да разработят идеите си.
Стартиралата в САЩ през 2015 г. програма Everywhere Initiative има за цел да насърчава иновациите в разплащанията,успоредно с прехода от пластики към изцяло дигитални разплащания. До днес близо 1000 стартиращи компании са взели участие в нея, а общото финансиране достига 1,7 млрд. долара. Освен в Европа, Visa ще продължи да организира Everywhere Initiative в Северна Америка, Латинска Америка и Азия.
Желаещите да участват са поканени да представят идея, която отговаря на едно или всяко от трите задание на сайта на Everywhere Initiative (https://usa.visa.com/visa-everywhere/everywhere-initiative/initiative-europe.html), който ще бъде достъпен от сряда, 19 април:
- Предизвикателство към местната общност: как дигиталните технологии за разплащания могат да допринесат за създаването на продукти, които свързват хората и обогатяват местните общности?
- Регионално междуградско предизвикателство: как мобилните технологии и свързаните устройства могат да трансформират междуградските пътувания?
- Предизвикателство в международния транспорт: как нови продукти и услуги, базирани на приложно-програмния интерфейс на Visa, могат да направят международните пътувания безпроблемни?
„Доброто потребителско преживяване е в сърцето на индустрията за разплащания, която се развива с невиждана до момента скорост, главно заради растежа на технологиите. Чрез надпревари като Everywhere Initiative на Visa, стимулираме технологичните иновации за широковнедряване и насърчаване на още по-голямо удобство за потребителите. Като се фокусираме върху местната общност и международния транспорт се надяваме да улесним подобряването на всекидневния живот на хората, независимо къде се намират. След като станахме свидетели на успех отвъд Океана, с нетърпение очакваме да приемемзаявки от иновативни европейски стартъпи, които търсят финансиране и ползотворни сътрудничества, за да реализират добрите си идеи“, каза Бил Гажда, старши вицепрезидент „Иновации и стратегически партньорства“ във Visa.
Заявки за участие през уебсайта ще се приемат от 19 април до 17 май 2017 г., а финалистите ще презентират своите идеи в панел на живо в Копенхаген, Дания по време на форума Money 20/20 между 26 и 28 юни 2017 г.
За Everywhere Initiative на Visa
Everywhere Initiative на Visa e програма за иновации, проектирана да насърчи следващото голямо откритие в индустрията на разплащанията, успоредно с прехода от пластики към изцяло дигитални разплащания. Целта е също нови играчи да се включат към традиционните участници в екосистемата. Изпълнението на програмата започва за първи път в САЩ през 2015 г. и до днес близо 1000 стартиращи компании са взели участие в нея като от тях 60 са финалисти, а 14 - избрани за победители. Общото финансиране достига 1,7 млрд. долара. Изданието през 2017 ще бъде първото за Европа и ще бъде отворено за участие за компании от 19 държави: Австрия, България, Великобритания,Германия, Дания, Израел,Ирландия, Испания, Норвегия, Полша, Португалия, Словакия, Турция, Финландия, Франция, Холандия, Чехия, Швейцария, Швеция. Всички фази от състезанието ще се проведат на английски език.
За Visa Inc.
Visa Inc. е глобална платежна технологична компания, която свързва потребителите, бизнеса, финансовите институции и правителствата в повече от 200 страни и територии, с бързи, сигурни и надеждни електронни разплащания. Ние сме оператор на една от най-модерните мрежи в света за обработка на данни – VisaNet, - която е в състояние да управлява над 65 000 съобщения за транзакции в секунда, като в същото време защитава потребителите от измама и гарантира разплащанията за търговците. Visa не е банка и не издава карти, не предоставя кредити и не определя лихвите и таксите за потребителите. Иновациите на Visa обаче дават възможност нейните клиенти от финансовите институции да предложат на потребителите по-голям избор: незабавно плащане с дебитна карта, бъдещо разплащане с предплатена карта или забавено разплащане с кредитни продукти. За повече информация, посететеwww.visaeurope.com, блогана Visa Vision (vision.visaeurope.com) и @VisaEuropeNews.
Контакти:
Драгомир Гюров
AMI Communications for Visa Bulgaria
dragomir.gyurov@amic.bg|02 989 5115| 0886 634 580
Twitter: @VisaEuropeNews
@Visa_BG
Website: www.visabg.com

 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

инж.Ваня Тучева се превърна в най-успешната българска PR и популярна личност, която задмина успели сънародници като Лили Иванова, Кубрат Пулев и Стоянка Мутафова.

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Със среден ръст от 41% на продажбите и 18% на наемите пазарът на луксозни имоти в България отбелязва динамично първо полугодие на 2017 г., сочи новият анализ на Unique Estates.

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Рекламните календари са едни от най- често срещаните и най-търсени артикули. Но как и защо те могат да помогнат за нашия бизнес- прочетете по- долу.

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR, част от All Channels Communication Group, бе избрана за обслужваща агенция на Kaufland България. Агенцията ще отговаря за изграждането на репутацията в офлайн и онлайн пространството на най-голямата верига хипермаркети в страната.

Разликите в доходите между областите в България

Разликите в  доходите между областите в България

ИПИ и Мапекс стартират партньорство за геоинформационен анализ на икономически данни

Абонамент за RSS новини