В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

НАГРАДИТЕ BAPRA BRIGHT AWARDS 2017 БЯХА РАЗДАДЕНИ НА БЛЯСКАВА ЦЕРЕМОНИЯ

01 Май 2017г.

  • Pin It

Късно снощи на официална церемония бяха раздадени Осмите престижни награди BAPRA Bright Awards. Отличени бяха най-добрите ПР кампании, проведени в България през изминалата година. Бляскавото събитие се състоя в бизнес и конгресен център „Рейнбоу плаза“. Началото беше поставено с вълнуващо изпълнение на оперната певица Гергана Николаева, което огласи препълнената зала.
Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти – 115, а по време на церемонията бяха връчени 46 приза. Победителите бяха определени от жури, съставено изцяло от международни ПР и комуникационни експерти от световна величина.
Престижния приз „Агенция на годината“ журито връчи на All Channels Communication Group. Второто място бе за SiteMedia Consultancy, а бронза взе M3 Communications Group, Inc.
Резюмета на всички участващи проекти в осмото издание на конкурса може да разгледате тук: http://www.bapra.bg/2017/bg/participants/
Пълният списък на отличените компании и награди:
ДЕБЮТ НА ГОДИНАТА
1-во място All Channels Communication Group - „Знакът на Ейвън“
1-во място All Channels Communication Group - „Крадецът на Ябълки“

2-ро място BBDO Group/Proximity Sofia – „Всяка дума стига до теб“

3-то място M3 Communications Group, Inc. – „Allterco – Keep Calm and Wear MyKi“
***

ИНОВАТИВНА КАМПАНИЯ
1-во място All Channels Communication Group - „Крадецът на Ябълки“
1-во място All Channels Communication Group – „Произведено в България“

2-ро място SiteMedia Consultancy – „Пух – първата бионик котка“

3-то място BBDO Group/Proximity Sofia – „Алкохолът е лош шофьор“
***

ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ
1-во място All Channels Communication Group – „Седемте езера на Нова Зеландия“

2-ро място All Channels Communication Group - „Крадецът на Ябълки“
2-ро място All Channels Communication Group – „Mtel Viber Flash Sales“
2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „Данонино - Say Yes to Autonomy“

3-то място SiteMedia Consultancy – „Пух – първата бионик котка“
***

СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ
1-во място All Channels Communication Group – Мтел Медия Мастърс "С пръст на спусъка"

2-ро място Publicis Consultants MSLGROUP – „Луфтханза А-380 пристига в София“

3-то място SiteMedia Consultancy – „Спрайт Графити академия“
***

МАРКЕТИНГ, СВЪРЗАН С КАУЗА
1-во място United Partners – „Научна лаборатория на Bayer за деца“
1-во място SiteMedia Consultancy „Артур – Коледното чудо“
1-во място Telenor - „Безопасна интернет кампания“

2-ро място Фондация „И АЗ МОГА“ - Поръчваш тениска I CAN TOO, помагаш на дете в нужда
2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „L‘Oreal - Жените в науката имат силата да променят света“

3-то място APRA PORTER NOVELLI – „Приказни моменти на грижа на NIVEA“
3-то място APRA PORTER NOVELLI – „Живей Активно. На поход с 60 000 души“
***

КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА
1-во място United Partners - „Годишна стратегия за засилване на работодателската марка на Ви Ем Уеър България“

2-ро място V+O Communication - „Кампания за набиране на АйТи служители в Experian“
2-ро място PR PLAY - „AMGEN – Топ работодател в България за 2016“

3-то място SiteMedia Consultancy – „The Pride Builders of Hewlett Packard Enterprise“
3-то място SiteMedia Consultancy – „Пура Вида“
***

КАМПАНИЯ ЗА ВЪТРЕШНИ КОМУНИКАЦИИ
1-во място M3 Communications Group, Inc. – „Nescafe: Пътят на кафето започва с грижа“

2-ро място SiteMedia Consultancy – „#MidWeekPRmeetUP“

3-то място SiteMedia Consultancy - „TheSite – Най-иновативния офис“
3-то място United Partners – „Етичен Кодекс на VIVACOM
***

КАМПАНИЯ, РЕАЛИЗИРАНА ОТ ВЪТРЕШЕН ПР ОТДЕЛ
1-во място HILL International Bulgaria – „25 години Хил Интернешънъл в България“

2-ро място Българска национална телевизия – „Забравената история на Стиляна“
2-ро място Национална агенция за приходите – „Лотария с касови бележки“

3-то място Обединена българска банка – „НЕ/ПОЗНАТИ от Златния фонд на Колекцията на ОББ“
***

КОРПОРАТИВЕН ПР
1-во място APRA PORTER NOVELLI – „Живей Активно. На поход с 60 000 души“

2-ро място Publicis Consultants MSLGROUP – „Луфтханза А-380 пристига в София“

3-то място SiteMedia Consultancy - „The Pride Builders of Hewlett Packard Enterprise“
***

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР
1-во място Interimage – „Европейска Седмица на мобилността 2016“

2-ро място Interpartners – „Влез в час с данъците – PLAY за награда на Национална Агенция за Приходите“

3-то място SiteMedia Consultancy - „NowWeMove, The European Activity Initiative, 2016“
***

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ НА ГОДИНАТА
1-во място Publicis Consultants MSLGROUP – „Луфтханза А-380 пристига в София“

2-ро място All Channels Communication Group – „Произведено в България“

3-то място All Channels Communication Group – „ Stolichno Pale Bock“
***

КАМПАНИЯ PUBLIC AFFAIRS
Сертификат за принос към категория Public Affairs се присъди на M3 Communications Group, Inc. – Черноморска карта - "ПР машина на времето"


Благодарим на нашите медийни партньори: Bulgaria On air, B2B медиа, сп. „Мениджър“, сп. „Твоят бизнес“.

Благодарим на нашите партниращи организации: Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Благодарим на нашите партньори на церемонията по награждаването: Pernod Ricard България, Винарска изба Logodaj, Бира Britos, Coca-Cola България, бутикова сладкарница Didy’s, Рейнбоу плаза.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Летните артикули, чрез които може да популяризирате бизнеса си

Летните артикули, чрез които може да популяризирате бизнеса си

За голяма част от бизнеса летните месеци са време за подготовката за натоварения септемри месец. Докато по-голямата част от клиентите си отпочиват, то това е спокойното време, в което бизнеса планира своите бъдещи стъпки.

БЛИЗО 300 000 БАЛКАНСКИ ПЪСТЪРВИ СА ПУСНАТИ В БЪЛГАРСКИТЕ РЕКИ БЛАГОДАРЕНИЕ НА ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ

БЛИЗО 300 000 БАЛКАНСКИ ПЪСТЪРВИ СА ПУСНАТИ В БЪЛГАРСКИТЕ РЕКИ  БЛАГОДАРЕНИЕ НА ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ

Близо 300 000 балкански пъстърви са пуснати в българските реки благодарение на Лидл България. Компанията е един от най-големите инвеститори в запазване на биоразнообразието.

Шумен дигитализира общинската администрация

София, 26 юни 2017 г. – Община Шумен ще дигитализира процесите на регулация и дейностите по управление на устройство на територията на общината. Това ще стане възможно с въвеждане на интегрирана географска информационна система Тобел от българската геоинформационна компания Мапекс.

Директивата за разплащания PSD2 ще даде нови възможности на банките за стартиране на иновативни услуги

Директивата  за разплащания PSD2 ще даде нови възможности на банките за стартиране на иновативни услуги

Над 100 представители на водещи банки у нас взеха участие в дискусия за ползите, които могат да бъдат извлечени от регулацията

Business Intelligence дава най-добрите отговори на въпросите на бизнеса

Business Intelligence дава най-добрите отговори на въпросите на бизнеса

Курсът по BI на магистратурата по „Бизнес анализ и ERP решения“ представя пред мениджъри и внедрители на бизнес софтуер най-добрите практики

Абонамент за RSS новини