В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Mastercard представя следващо поколение разплащания с биометрични данни

21 Април 2017г.

  • Pin It

 

 

 Mastercard представи следващото поколение биометрични карти, които обединяват чип технологията с пръстовите отпечатъци за удобна и сигурна идентификация на картодържателя при пазаруване.

Южна Африка е първият пазар, на който новата технология ще бъде тествана в партньорство с Pick n Pay – водеща верига супермаркети, както и с Absa Bank, дъщерна на Barclays Africa.

Биометричната карта е изградена на основата на технология за сканиране, която днес се използва за мобилни разплащания и може да бъде използвана на терминали с ЕMV технология по целия свят.

„Потребителите все повече се убеждават в удобството и сигурността на биометричните данни,“ заяви Аджай Бала, президент „Бизнес решения за сигурност“ на Mastercard. „Независимо дали с цел да отключите смартфона си или да пазарувате онлайн, пръстовият отпечатък помага за допълнителното ви удобство и сигурност. Той не е нещо, което може да бъде отнето или имитирано и ще помогне на нашите картодържатели да живеят в пълно спокойствие с гарантирана сигурност на плащанията си.“

Как работи
Картодържателят заявява своята карта с биометрични данни в обслужващата го банка. При регистрирането неговият пръстов отпечатък се превръща в криптиран дигитален шаблон, който се съхранява на картата. След това картата може да бъде използвана на всеки терминал, който приема EMV-чип карти в света.

Когато пазарувате или плащате в магазин, биометричната карта работи като всяка друга карта с чип. Картодържателят просто поставя картата си на терминала, осигурен от търговеца, като поставя пръста си върху вградения сензор. Пръстовият отпечатък се верифицира с шаблона на картата и ако биометричните данни съвпадат, трансакцията може да бъде одобрена, без картата да се отделя от ръката на клиента.

Предимства
Оторизацията на извършено плащане чрез биометрични данни потвърждава на мига, че човекът, който използва картата в момента, е в действителност нейният автентичен притежател.

Търговците лесно могат да направят процеса за своите клиенти още по-удобен, тъй като картата се приема от съществуващи EMV терминали и не се изискват допълнителни актуализации.

За издателите на карти технологията допринася, като засича и предотвратява измами, увеличава процента на одобрения, намалява оперативните разходи и засилва лоялността на потребителите. В допълнение, следващата версия на картата ще включва безконтактна технология, която ще допринесе още повече за лесното, бързо и удобно разплащане.

Тестови период в ход
Скорошните опити в Южна Африка демонстрират допълнителното удобство и сигурност при добавяне на биометрични данни към картата.
„Биометричната опция означава допълнително удобство и повишена сигурност за нашите клиенти и ще персонализира допълнително процеса на пазаруване“, каза Ричард ван Ренсбург, заместник изпълнителен директор на Pick n Pay.

За Absa биометричната карта е част от стратегията на банката да развива и тества иновативни технологични възможности, предназначени за подобряване на платежните операции и обслужването на клиентите, за намаляване риска и превръщането на банките в по-достъпни и по-сигурни за клиентите си. „Ние сме изключително горди да бъдем първата банка в Африка, която ще тества в истинска платежна среда технологията за автентификация с едно докосване, която ще демонстрира предимствата на биометричните данни“, каза Джеф Лий, ръководител Kарти и плащания в Търговско и бизнес банкиране, Absa Bank. „Технологията ще позволи на клиентите ни да разчитат на уникалните си пръстови отпечатъци, за да извършват плащания лице в лице. След изпитателния период ще предоставим иновацията на нашите клиенти по достъпен, удобен и най-вече надежден начин.“

Допълнителни тестове на биометричната технология за автентикация предстои да се проведат в Европа и Азиатско-тихоокеанския регион.

 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

инж.Ваня Тучева се превърна в най-успешната българска PR и популярна личност, която задмина успели сънародници като Лили Иванова, Кубрат Пулев и Стоянка Мутафова.

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Със среден ръст от 41% на продажбите и 18% на наемите пазарът на луксозни имоти в България отбелязва динамично първо полугодие на 2017 г., сочи новият анализ на Unique Estates.

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Използвайте рекламните календари, за да популяризирате бизнеса си

Рекламните календари са едни от най- често срещаните и най-търсени артикули. Но как и защо те могат да помогнат за нашия бизнес- прочетете по- долу.

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR, част от All Channels Communication Group, бе избрана за обслужваща агенция на Kaufland България. Агенцията ще отговаря за изграждането на репутацията в офлайн и онлайн пространството на най-голямата верига хипермаркети в страната.

Разликите в доходите между областите в България

Разликите в  доходите между областите в България

ИПИ и Мапекс стартират партньорство за геоинформационен анализ на икономически данни

Абонамент за RSS новини