В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Личният пример - част от корпоративната социална отговорност

26 Април 2017г.

  • Pin It

До колко реалистично е големите компании да бъдат социално-отговорни и да помагат на обкръжаващото ги общество? Можем ли да се поучим от тях ние самите, като хора и да вземем пример от дейността им? Всички тези въпроси са достигнали и до екипа на компанията The Blueprint, чиито екип искрено вярва, че понякога дори по-малките могат да дадат пример на по-големите.

Отдаден на тази идея, изпълнителният директор на The Blueprint за България Андрю Морис за втори пореден път се включи в благотворителната кампания Holiday Heroes, за която у нас се разбира повече в навечерието на големи християнски празници. Той и екипът му с удоволствие взеха участие в инициативата, която осигурява продукти от първа необходимост на нуждаещи се, защото вярват, че всяка една протегната ръка може да бъде чудото, от което някой се нуждае. Професионалистите на фирмата са убедени, че с доброта в сърцето и с искрено желание всеки човек може да бъде полезен на останалите, а за частните компании това трябва да бъде една искрено поета отговорност, за която те да се грижат с удоволствие непрестанно, не само през празничните дни. „Връщам се отново тук, за да помогна. Работата продължава, а тя е вълнуваща – вълнуващо е да помагаш на хора, особено по Коледа и Великден. Работата ми като доброволец ме кара да се чувствам добре, а това е нормално за всеки човек. Разбира се, не съм само аз – тук има още толкова много хора, отдадени на каузата да помогнат на другите. Именно затова работата ми допада и смятам, че е много важна“, споделя самият Андрю Морис. Той допълва, че оценява изключително много това, което хората от инициативата на Holiday Heroes правят, както и начинът, по който се случва – предлаганата от тях помощ, която съвсем реално достига до хората. Поставен на линията по организация като човек, пълнещ кашоните за нуждаещите се с хранителни продукти, г-н Морис каза, че това, което прави, не е тежко, но се чувства отговорен за това, което върши, тъй като знае, че то ще бъде от полза на някого в нужда. За него е радващо, че в инициативата се включват все повече хора, които наистина се раздават с удоволствие за каузата и атмосферата по време на работа е повече от приятна. Запитан какво би отговорил на свой приятел, поискал да знае какво е правил през деня, той отговори: „Помощ. Помагам на хората, поне така искрено се надявам. Затова го правя“.

Затова може би е редно да се замислим – всички ние. Не само директорите на големи компании, не само хората, които са избрали ежедневно да помагат, но и всички останали, които всъщност не се усещаме податливи на толкова много социални каузи. Да помислим колко много може да означава една подадена ръка и как всъщност това е начинът, по който бизнесът да се почувства искрено полезен за хората - да бъде сигурен, че доброто начало е реално и постижимо.

 

За да видите видеото, трябва да имате инсталиран Flash Player 9.

 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

MULTIVAC на изложението Südback в Щутгарт (палата 5, щанд 5A62)

MULTIVAC на изложението Südback в Щутгарт (палата 5, щанд 5A62)

От 23 до 26 септември 2017 г. на изложение Südback, провеждащо се в Щутгарт, MULTIVAC ще презентира ефективни опаковъчни решения за хляб, хлебни из-делия, сладкарски изделия и пр.

Токуда банк предлага атрактивен ипотечен кредит с лихва от 3,6%

Токуда банк обяви нови атрактивни условия по ипотечния си кредит от 3,6% фиксирана годишна лихва за първите 3 години на кредита.

Kръгла маса на тема „Ролята на иновациите в областта на електротехниката, електрониката и енергийната ефективност в България”

Съветът по иновации при БТПП организира кръгла маса на тема „Ролята на иновациите в областта на електротехниката, електрониката и енергийната ефективност в България”.

БЕДНИ РОДНИНИ ИЗНУДВАТ ИНЖ.ВАНЯ ТУЧЕВА ЗА ПАРИ

БЕДНИ РОДНИНИ ИЗНУДВАТ ИНЖ.ВАНЯ ТУЧЕВА ЗА ПАРИ

ПР и мениджър, инж.Ваня Тучева не може да се отърве от роднини, след като придобива слава. В началото тя ги приема с отворени обятия, но скоро разбира меркантилните им намерения.

Карлсберг България е най-бързоразвиващата се компания на българския бирен пазар през първата половина на 2017 година

Обемът й се е увеличил с 18%, а пазарният дял е нараснал с 4,6 процентни пункта, сравнено със същия период на 2016 г.

Абонамент за RSS новини