В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

L’OREAL е постигнала 67% по-малко вредни емисии и 29% ръст на производството

20 Април 2017г.

  • Pin It

Френският козметичен гигант L'Oreal Group е преизпълнил плановете си за устойчиво развитие. Днес компанията публикува своя годишен доклад по програмата „Споделяме красотата с всички“ (Sharing Beauty with All). Резултатите показват значителен прогрес. Компанията е намалила вредните емисии на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., като същевременно е увеличила производството си с 29% за същия период.

L'Oreal Group обяви, че планира да работи още по-усилено в посока минимизиране на своя екологичен отпечатък и да продължи борбата си с климатичните промени. Новината бе обявена на фона на обезпокоителните данни за все по-сериозни последствия от промените в климата, които засягат дори козметичната индустрия.

„Промените в климата са факт и това се отразява на най-уязвимите по нашата верига, например растениевъдите и производителите на някои от естествените съставки за нашите продукти като масло от ший от Буркина Фасо или арганово масло от южно Мароко“, каза Александра Палт, директор „Устойчиво развитие“ в L'Oreal.

„Необходими са спешни действия. След като реализирахме половината от нашите амбиции със срок 2020 г., ние ще удвоим усилията си за намаляване на отпечатъка, който оставаме върху околната среда, и за постигане по-устойчиво производство и иновации“, допълни тя.

Устойчиво производство: прилагане на нисковъглеродения модел

Чрез намаляване на емисиите на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., L'Oreal е успяла да преизпълни целите си за 60% намаляване на емисиите CO2 четири години по-рано от предвиденото, като същевременно е увеличила производството си с 29% за същия период.

Освен това в края на 2016 г. Групата вече има 15 промишлени обекта, които са постигнали въглеродна неутралност.

Тези изключителни резултати са признати от CDP, независима международна организация, която оценява екологичните показатели на компаниите по света. През 2016 г. от почти 3000 оценявани компании, L'Oreal е една от двете фирми в света, постигнали най-добрата оценка „А“ по три ключови критерия: защита на климата, устойчиво управление на водите и борба срещу обезлесяването.

Устойчиви иновации: постепенно подобряване на всички нови продукти

До 2020 г. L'Oreal е поела ангажимент за подобряване на екологичния и социалния профил на 100% от своите нови и обновени продукти. Това означава, че потребителите от цял свят могат да бъдат сигурни, че всеки нов продукт на L'Oreal, който купуват, е с подобрено въздействие върху околната среда и обществото.

Този ангажимент се отнася за всички марки на L'Oreal и 82% от продуктите, пуснати през 2016 г. (74% през 2015 г.) вече показват такова подобрение. Някои от новите продукти, които са в продажба от 2016 г., са с нива на биоразградимост над 98% – например: шампоаните и балсамите от новата серия Biolage R.A.W., както и шампоанът Ultra Doux 5 Plants на Garnier.

Докладът можете да изтеглите от тук: sharingbeautywithall.loreal.com/results

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

MULTIVAC на изложението Südback в Щутгарт (палата 5, щанд 5A62)

MULTIVAC на изложението Südback в Щутгарт (палата 5, щанд 5A62)

От 23 до 26 септември 2017 г. на изложение Südback, провеждащо се в Щутгарт, MULTIVAC ще презентира ефективни опаковъчни решения за хляб, хлебни из-делия, сладкарски изделия и пр.

Токуда банк предлага атрактивен ипотечен кредит с лихва от 3,6%

Токуда банк обяви нови атрактивни условия по ипотечния си кредит от 3,6% фиксирана годишна лихва за първите 3 години на кредита.

Kръгла маса на тема „Ролята на иновациите в областта на електротехниката, електрониката и енергийната ефективност в България”

Съветът по иновации при БТПП организира кръгла маса на тема „Ролята на иновациите в областта на електротехниката, електрониката и енергийната ефективност в България”.

БЕДНИ РОДНИНИ ИЗНУДВАТ ИНЖ.ВАНЯ ТУЧЕВА ЗА ПАРИ

БЕДНИ РОДНИНИ ИЗНУДВАТ ИНЖ.ВАНЯ ТУЧЕВА ЗА ПАРИ

ПР и мениджър, инж.Ваня Тучева не може да се отърве от роднини, след като придобива слава. В началото тя ги приема с отворени обятия, но скоро разбира меркантилните им намерения.

Карлсберг България е най-бързоразвиващата се компания на българския бирен пазар през първата половина на 2017 година

Обемът й се е увеличил с 18%, а пазарният дял е нараснал с 4,6 процентни пункта, сравнено със същия период на 2016 г.

Абонамент за RSS новини