В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ ЗАРИБЯВА БЪЛГАРСКИ РЕКИ С 50 000 МЛАДИ БАЛКАНСКИ ПЪСТЪРВИ

15 Юни 2017г.

  • Pin It

 

 Лидл България ще зариби български реки с 50 000 млади балкански пъстърви. Основната цел на кампанията „Дай шанс на Балканката“, която стартира през 2013 г., е да допринесе за запазване на биологичното разнообразие в българските реки и да защити един от най-бързо изчезващите видове в Европа – балканската пъстърва. Тази година Лидл България ще организира две зарибявания с нови 50 000 балканки в реките Чая и Искър, съответно на 17 и 24 юни.
Инициативата е част от цялостната политика на компанията за устойчиво развитие и опазване на околната среда. И тази година, търговската верига ще си партнира с Риболовен клуб „Балканка“, като заедно с техни екипи ще бъдат организирани две събития по зарибяване. Първото ще се проведе на 17 юни (събота), при река Чая (Асеновград), като ще бъде придружено и от почистване на реката в частите, в които ще бъдат пуснати балканките. Второто зарибяване ще се проведе на 24 юни (събота), при река Искър (Самоков).
„Грижата за околната среда е един от основните приоритети в рамките на корпоративна социална отговорност на Лидл България. През последните години с кампанията „Дай шанс на Балканката“ постигнахме много добри резултати и получихме широка подкрепа от обществото: Lidl зариби над 50 водоема с повече от 212 000 балканки. Тази година в инициативата ще се включат активно и нашите служители заедно с техните семейства“, заяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

 
„Лидл България е сред най-големите зарибители с балканска пъстърва у нас през последните години. Радваме се, че компанията прояви траен интерес в опазването на застрашената у нас балканска пъстърва, а резултатите са повече от показателни. Мониторингът ни показва, че на повечето места зарибените балкански пъстърви са се приспособили успешно към новото си местоживеене, което е довело до нарастване на популацията им” , заявиха от Риболовен клуб „Балканка“.
Всеки, който желае може също да се включи в двете събития по зарибяване. Повече информация за програмата и началните часове може да бъде открита на официалната Фейсбук страница на Лидл България: www.facebook.com/lidlbulgaria.
Кампанията "Дай шанс на Балканката" е носител на поредица награди – Български форум на бизнес лидерите (2015 и 2016 г.), Eventex (2015 г.), "Златно сърце" на сп. "Business Lady" (2014 г.) и „Най-зелените компании в България“ на b2b Media (2014 г.).

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Нестандартна инициатива изненада пътниците на летище София

Стотици българи бяха поканени да споделят своите причини да изберат живот в чужбина, както и нещата, които ги връщат в родината

Информационен ден за представяне изпълнението на дейностите по проект „Разширение и модернизация на Нобел Интернешънъл ЕАД чрез закупуване на високопроизводителна линия за емайлиране на бойлери“

Информационен ден за представяне изпълнението на дейностите по проект „Разширение и модернизация на Нобел Интернешънъл ЕАД чрез закупуване на високопроизводителна линия за емайлиране на бойлери“

На 04 юли 2017 г. от 10:00 ч. фирма “Нобел Интернешънъл” ЕАД организира информационен ден за представяне изпълнението на дейностите по проект № BG16RFOP002-2.001-1106-C01

Експо „МОИТЕ ПАРИ“ запозна стотици с тънкостите при личното финансово планиране

Експо „МОИТЕ ПАРИ“ запозна стотици с тънкостите при личното финансово планиране

„Благодарим на всички партньори – изложители и лектори - които повярваха в мисията на събитието да образоваме хората по отношение на техните лични финанси.“ - Деян Василев, изпълнителен директор MoitePari.bg

Дългосрочният рейтинг на Обединена българска банка беше значително повишен от две агенции за кредитен рейтинг след придобиването й от КВС Груп

Дългосрочният рейтинг на Обединена българска банка беше значително  повишен от две агенции за кредитен рейтинг след придобиването й от КВС Груп

Рейтинговата агенция Fitch повиши дългосрочния рейтинг на ОББ с 6 нива от ‘В+‘ на ‘ВВВ+‘ с положителна перспектива Standard&Poor’s Global покачи дългосрочния рейтинг на ОББ с 4 нива от ‘В‘ на ‘ВВ+‘

Онлайн брошурите на BILLA вече достъпни и за незрящи

Онлайн брошурите на BILLA вече достъпни и за незрящи

За първи път у нас търговска верига адаптира част от онлайн съдържанието си за хора с увредено зрение.

Абонамент за RSS новини