В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Хотелска верига Orbis регистрира ръст на печалбата във всички източноевропейски страни

03 Май 2017г.

  • Pin It

Най-голямата хотелска верига в Източна Европа Orbis Hotel Group отчита 4,4 милиона евро ръст на печалбата през първото тримесечие на 2017 г. В хотелиерския бизнес този период е традиционно нисък, но резултатите на групата са силно обнадеждаващи. 9,5% ръст е регистриран при приход от стая спрямо същото тримесечие на миналата година, а процентът на заетост се е повишил с 3,5 процентни пункта.

 

„В първите месеци на 2017 г. запaзваме тенденцията за стабилно представяне от предходните години. Благодарение на усилията и пълната отдаденост на екипите ни в целия регион ние продължаваме да регистрираме устойчив растеж“ – коментира Жил Клавие, президент и главен изпълнителен директор на Orbis S.A.
Финансово представяне
Успешната стратегия на Orbis за управление на приходите и продължаващата благоприятна макроикономическа среда в целия регион са основните фактори компанията да постигне ръст на оперативните съотношения:
• 9,5% ръст на прихода от стая спрямо миналата година, повлиян и от увеличение на средната цена на стая (ARR +3,0%);
• ръст при процента на заетост (OR +3,5 процентни пункта).
През първото тримесечие на 2017 г. оборотът на Orbis се увеличава с 4,4 милиона евро (+7,6%) до 62,0 милиона евро. По-високите приходи заедно с мониторинга на разходите доведоха до 10,7% ръст на приходите преди лихви, данъци, обезценка, амортизация и наеми в сравнение със съответния период на миналата година, въпреки огромния натиск върху заплатите. Приходите преди лихви, данъци, обезценка и амортизация на групата през първото тримесечие на 2017 г. възлизат на 8,9 млн. евро, което представлява ръст от 43,6% спрямо предходната година, положително повлиян от сделките за обратно изкупуване на хотели. „Ние сме много доволни от представянето през първото тримесечие на 2017 г., но трябва да имаме предвид, че този период е традиционно нисък сезон в бизнеса с хотелиерски услуги“, коментират от Orbis.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Летните артикули, чрез които може да популяризирате бизнеса си

Летните артикули, чрез които може да популяризирате бизнеса си

За голяма част от бизнеса летните месеци са време за подготовката за натоварения септемри месец. Докато по-голямата част от клиентите си отпочиват, то това е спокойното време, в което бизнеса планира своите бъдещи стъпки.

БЛИЗО 300 000 БАЛКАНСКИ ПЪСТЪРВИ СА ПУСНАТИ В БЪЛГАРСКИТЕ РЕКИ БЛАГОДАРЕНИЕ НА ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ

БЛИЗО 300 000 БАЛКАНСКИ ПЪСТЪРВИ СА ПУСНАТИ В БЪЛГАРСКИТЕ РЕКИ  БЛАГОДАРЕНИЕ НА ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ

Близо 300 000 балкански пъстърви са пуснати в българските реки благодарение на Лидл България. Компанията е един от най-големите инвеститори в запазване на биоразнообразието.

Шумен дигитализира общинската администрация

София, 26 юни 2017 г. – Община Шумен ще дигитализира процесите на регулация и дейностите по управление на устройство на територията на общината. Това ще стане възможно с въвеждане на интегрирана географска информационна система Тобел от българската геоинформационна компания Мапекс.

Директивата за разплащания PSD2 ще даде нови възможности на банките за стартиране на иновативни услуги

Директивата  за разплащания PSD2 ще даде нови възможности на банките за стартиране на иновативни услуги

Над 100 представители на водещи банки у нас взеха участие в дискусия за ползите, които могат да бъдат извлечени от регулацията

Business Intelligence дава най-добрите отговори на въпросите на бизнеса

Business Intelligence дава най-добрите отговори на въпросите на бизнеса

Курсът по BI на магистратурата по „Бизнес анализ и ERP решения“ представя пред мениджъри и внедрители на бизнес софтуер най-добрите практики

Абонамент за RSS новини