В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Грамажът при тениските и дали е определящ за качеството

21 Юни 2017г.

  • Pin It


Ако сте в бранша на производство на рекламни материали и в частност текстилни артикули – тениски, блузи с къс ръкав и яка, шапки, промоционални торби и пр., със сигурност сте срещали обозначенията с тегло на квадратен метър за различни артикули. Но какво точно стои зад обозначенията – 150/180/195 и т.н. гр. / кв. м.?

Когато говорим за грамаж на квадратен метър при промоционални текстилни материали, най-общо измерваме определено количество плат за дадена мерна единица пространство – за територията на Европа най-често кв. м.

 

 
Може би след горното разяснение, съвсем логично си задавате въпроса какво тегло гарантира покупката на качествена тениска? Отговорът на този въпрос е малко по-сложен и се определя от няколко фактора, които трябва да имате предвид при избора на тениски за персонализиране. В повечето случаи, ако искате да получите продукт, изработен от дебел и много плътен плат, най-виското ниво на промоционални тениски е обозначено с грамаж между 180 и 200 гр. / кв. м. Но ако целта ви е да направите забавна лятна тениска или голям брой тениски за спортно, музикално или друго масово посещаване събитие, 150 гр. / кв. м. ще ви бъдат напълно достатъчни.


Ако избера тениска с по-висок грамаж, това задължително ли означава, че ще получа качествен артикул?


  Отново, отговорът на този въпрос зависи изцяло от това какво очаквате от вашия промоционален продукт. Ако носите тениската ежедневно, тогава отговорът със сигурност е да, по-тежката и плътна материя ще издържи по-дълго на третиране с перилни препарати и излагане на други фактори при носене: разтягане, мокрене, излагане на различни температури, вятър и пр. Въпреки това ако смятате да облечете тениската един-два пъти, продукт с по-ниска плътност също ще ви бъде достатъчен. Имайте предвид, че е напълно възможно две рекламни тениски с еднакъв грамаж, да бъдат с различно качество! Причината за това е основно качеството на използваните материали, но също така и процеса на обработване при производство на самия артикул. За сравнение, можете да направите паралел между продуктите Keya MC 150, WCS 150 и продуктите на TH Clothes Sofia и Luanda.

      

 
Когато стане въпрос за качество, разполагме с много термини, но как всъщност можем да определим дали купуваме качествен продукт или не? Ако вземем например цената, тениска с известен бранд може да е отпечатана върху артикул 150 гр. / кв. м., но цената да е 10 пъти по-висока от промоционална тениска с грамаж 190 гр. Но дали в случая не си плащате за това, че артикулът е продаван от полулярен и разпознаваем, модерен бранд?

Според нас, тук отговорът е да.
Повечето хора разглеждат по-високия грамаж на рекламните тениски като свидетелство за по-високо качество. Грамажът отразява ли се върху цената на продуктите? Със сигурност. По-високият грамаж означава, че за производството на тениските е използвано по-голямо количество суров материал.

Как мога да се ориентирам в случай, че текстилните артикули, които гледам нямат информация за грамажа?

  В повечето случаи няма причина да не получите достъп до информация с грамажа на текстилните продукти, особено щом стане въпрос за промоционални тениски или блузи с къс ръкав. Възможните варианти са или продавачът да не разполага с тази информация или да се опитва да я скрие от вас.
Ако разглеждате тениска, за която не е предоставена информация с теглото на артикула, попитайте продавача. Ако отговорът е, че не разполагат с подобна информация или ако изобщо не получите отговор, това е повод за съмнение.
Надяваме се, че с тази статия сме дали отговор на някои от въпросите, които касаят грамажа на текстилни продукти и какво означава числото Х гр. / кв. м.

 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Международна конференция, посветена на Microsoft Excel

„Bulgaria Excel Days 2017 – Excel in Business, Data Analysis, PowerBI Solutions, VBA Best Practices“ е първо по рода си събитие в България, посветено на най-новите тенденции и практики в приложението на Excel, VBA и PowerBI за бизнеса.

Работни календари - използвайте, за да разкажете историята си

Работни календари - използвайте, за да разкажете историята си

Работните календари са известни с това, че са страхотни за кампании, включващи в себе си разказването на история или оповестяване на определено съобщение. Ето защо са и идеален метод за представяне на историята на бранда ви.

MULTIVAC на изложението SÜFFA в Щутгарт (зала 7, щанд 7B21)

MULTIVAC на изложението SÜFFA в Щутгарт (зала 7, щанд 7B21)

От 21 до 23 октомври 2017 г. в Щутгарт ще се проведе изложението SÜFFA, където MULTIVAC (зала 7, щанд 7B21) ще презентира разнообразни опаковъчни решения и етикетиращи машини за месни продукти, включи-телно колбаси.

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

инж.Ваня Тучева се превърна в най-успешната българска PR и популярна личност, която задмина успели сънародници като Лили Иванова, Кубрат Пулев и Стоянка Мутафова.

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Със среден ръст от 41% на продажбите и 18% на наемите пазарът на луксозни имоти в България отбелязва динамично първо полугодие на 2017 г., сочи новият анализ на Unique Estates.

Абонамент за RSS новини