В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

ФИЛИП МОРИС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ СТРОИ ФАБРИКА ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА БЕЗДИМНИ ИЗДЕЛИЯ В ГЕРМАНИЯ

20 Юни 2017г.

  • Pin It

Филип Морис Интернешънъл Инк. (ФМИ) (NYSE/Euronext Paris: PM) обяви плановете си за инвестиция в размер на 320 млн. долара в нова високо-технологична фабрика в Дрезден, Германия, в която ще се произвеждат иновативните бездимни продукти HEETs - тютюневите стикове, които се ползват с IQOS /устройството за нагряване на тютюн/.

Строителството на съоръжението с площ 80 000 кв. м. се планира да започне до края на 2017 г. Пускането в експлоатация е планирано за началото на 2019 г. Във фабриката се очаква да работят около 500 души.

IQOS и HEETs се предлагат на пълнолетните пушачи в Германия от юни 2016 г., като в началото бяха пуснати за продажба пилотно в Мюнхен, Франкфурт и Берлин. В момента новите продукти се продават в основни градове на повече от 25 пазари в света. В своя коментар при обявяването Андре Каланцопулос, Главен изпълнителен директор на ФМИ, каза:

„Тази инвестиция представлява още една стъпка към едно бъдеще, в което бездимните изделия ще заменят цигарите. Над 2 милиона души вече са се отказали от цигарите и са преминали към IQOS, и ние сме убедени, че това е само началото. Поели сме твърд ангажимент да отговорим на търсенето на потенциално по-малко вредни алтернативи на цигарите.“

Фредерик де Вилде, Президент на ФМИ за Регион „Европейски съюз“, добави:

„Успешният старт на IQOS в Германия и резултатите на продукта в други европейски страни ни дават повод за оптимизъм. Европа се превърна в център на инвестициите в изследователска и развойна дейност на ФМИ за разработване на по-добри алтернативи на цигарите.“

Германия става част от увеличаващия се списък от държави, в които ФМИ произвежда тютюневи стикове за IQOS, сред които са Италия и Швейцария. Освен това ФМИ наскоро обяви преустройство на цигарената си фабрика в Гърция. До края на 2018 г. ФМИ планира да достигне общ производствен капацитет за хийт стикове HEETs от близо 100 милиарда къса.

От 2008 г. във ФМИ работят над 400 учени и експерти и са инвестирани над 3 милиарда долара в изследователска и развойна дейност за извършването на научни изследвания на бездимните продукти. Компанията предоставя своите научни методологии и констатации за независима оценка от трети страни и е публикувала своите изследвания в над 200 статии и книги от 2011 г. до сега. Резултатите от научните изследвания, проведени от ФМИ, сочат, че IQOS може да намали риска от вредно въздействие в сравнение с пушенето, и е по-добър избор за онези, които така или иначе биха продължили да пушат.

 

 

***
Филип Морис Интернешънъл Инк. (ФМИ) е водеща международна тютюнева компания, като шест нейни марки са сред първите 15 международни марки и продукти, продавани в повече от 180 държави. Освен с производство и продажба на цигари, сред които и Marlboro - марка цигари номер едно в света, както и други тютюневи изделия, ФМИ разработва и предлага на пазара продукти с намален риск за здравето. Това е термин се отнася до продукти, които по-скоро имат потенциал за намалено вредно въздействие върху пушачите, които избират да употребяват такива продукти в сравнение с продължителното пушене. На базата на своите мултидисциплинарни способности при разработването на нови продукти, на високотехнологично оборудване и водещи научни постижения, ФМИ цели да предлага асортимент от продукти с намален риск, който отговаря на широк спектър от предпочитания на пълнолетните пушачи и на строгите нормативни изисквания. За повече информация: www.pmi.com и www.pmiscience.com.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Международна конференция, посветена на Microsoft Excel

„Bulgaria Excel Days 2017 – Excel in Business, Data Analysis, PowerBI Solutions, VBA Best Practices“ е първо по рода си събитие в България, посветено на най-новите тенденции и практики в приложението на Excel, VBA и PowerBI за бизнеса.

Работни календари - използвайте, за да разкажете историята си

Работни календари - използвайте, за да разкажете историята си

Работните календари са известни с това, че са страхотни за кампании, включващи в себе си разказването на история или оповестяване на определено съобщение. Ето защо са и идеален метод за представяне на историята на бранда ви.

MULTIVAC на изложението SÜFFA в Щутгарт (зала 7, щанд 7B21)

MULTIVAC на изложението SÜFFA в Щутгарт (зала 7, щанд 7B21)

От 21 до 23 октомври 2017 г. в Щутгарт ще се проведе изложението SÜFFA, където MULTIVAC (зала 7, щанд 7B21) ще презентира разнообразни опаковъчни решения и етикетиращи машини за месни продукти, включи-телно колбаси.

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

НИКОЕ РЕАЛИТИ НЕ МОЖЕ ДА СИ МЕ ПОЗВОЛИ!

инж.Ваня Тучева се превърна в най-успешната българска PR и популярна личност, която задмина успели сънародници като Лили Иванова, Кубрат Пулев и Стоянка Мутафова.

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Динамично полугодие на пазара на луксозни имоти

Със среден ръст от 41% на продажбите и 18% на наемите пазарът на луксозни имоти в България отбелязва динамично първо полугодие на 2017 г., сочи новият анализ на Unique Estates.

Абонамент за RSS новини