В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

All Channels Communication Group е „Агенция на годината“ на BAPRA Bright Awards 2017

01 Май 2017г.

  • Pin It

За 4-и път All Channels Communication Group стана „Агенция на годината“ на конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА). ACCG се пребори за още 10 отличия – 6 първи места, три втори и едно трето. Тази година конкуренцията бе особено сериозна, като организаторите отбелязаха и рекорден брой заявки – общо 113 ентрита в 14 категории.

Освен първо място в категория „Агенция на годината“ All Channels Communication Group грабна още 6 първи места. В категорията „Дебют на годината“ две от кампаниите на Агенцията делят първото място – кампанията за лансирането на новия сайдер на Загорка АД „Крадецът на ябълки“, както и новата линия на козметичната компания AVON – Mark.

В категорията „Иновативна кампания“ отново две кампании на All Channels грабнаха първите места – тук отличените са отново „Крадецът на ябълки“ и кампанията, създадена за телевизионния канал Discovery Networks, промотираща поредицата „Кралете на дивото“, чийто премиерен епизод беше заснет в България.

Отново с Discovery Networks, но този път с кампания за представянето на премиерен епизод от поредицата „Двойно оцеляване“, заснет в България, Агенцията си извоюва първото място и в категорията „Дигитална кампания“. В тази категория още две кампании донесоха отличия на All Channels – „Крадецът на ябълки“ и Viber Flash Sales, създадена за Мтел, които си поделиха второто място.

Това не беше единственото отличие за екипа, работил за Мтел. На снощната церемония най-големият журналистически конкурс в България Мтел Медия Мастърс триумфира на първото място в категория „Специално събитие“.

В предпоследната категория за вечерта „Комуникационна кампания на годината“ All Channels си тръгна с още две признания – второ място за „Кралете на дивото“ на Discovery Networks и трето за лансиращата кампания на Stolichno Pale Bock, създадена за Загорка АД.

На церемонията, провела се снощи, гостуваха двамата председатели на журито за 2016 и 2017 г. – Кристоф Жинисти и Ричард Хоутън, както и един от редовните съдии в БАПРА – Ян Боуман, който връчи голямата награда в категорията „Агенция на годината“ на All Channels Communication Group.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

Нестандартна инициатива изненада пътниците на летище София

Стотици българи бяха поканени да споделят своите причини да изберат живот в чужбина, както и нещата, които ги връщат в родината

Информационен ден за представяне изпълнението на дейностите по проект „Разширение и модернизация на Нобел Интернешънъл ЕАД чрез закупуване на високопроизводителна линия за емайлиране на бойлери“

Информационен ден за представяне изпълнението на дейностите по проект „Разширение и модернизация на Нобел Интернешънъл ЕАД чрез закупуване на високопроизводителна линия за емайлиране на бойлери“

На 04 юли 2017 г. от 10:00 ч. фирма “Нобел Интернешънъл” ЕАД организира информационен ден за представяне изпълнението на дейностите по проект № BG16RFOP002-2.001-1106-C01

Експо „МОИТЕ ПАРИ“ запозна стотици с тънкостите при личното финансово планиране

Експо „МОИТЕ ПАРИ“ запозна стотици с тънкостите при личното финансово планиране

„Благодарим на всички партньори – изложители и лектори - които повярваха в мисията на събитието да образоваме хората по отношение на техните лични финанси.“ - Деян Василев, изпълнителен директор MoitePari.bg

Дългосрочният рейтинг на Обединена българска банка беше значително повишен от две агенции за кредитен рейтинг след придобиването й от КВС Груп

Дългосрочният рейтинг на Обединена българска банка беше значително  повишен от две агенции за кредитен рейтинг след придобиването й от КВС Груп

Рейтинговата агенция Fitch повиши дългосрочния рейтинг на ОББ с 6 нива от ‘В+‘ на ‘ВВВ+‘ с положителна перспектива Standard&Poor’s Global покачи дългосрочния рейтинг на ОББ с 4 нива от ‘В‘ на ‘ВВ+‘

Онлайн брошурите на BILLA вече достъпни и за незрящи

Онлайн брошурите на BILLA вече достъпни и за незрящи

За първи път у нас търговска верига адаптира част от онлайн съдържанието си за хора с увредено зрение.

Абонамент за RSS новини